Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeKompletnie bez sensu... zapłać nam kupe kasy, damy Ci kilka rurek, a reszte sobie dokup. Ja rozumiem jakby oni oferowali np. kilka rodzajów zawieszenia, różne rozmiary kół czy kilka rodzajów silnika i klient sam mógł wybrać co chce, ale dostaje to w jednej paczce, a nie takie naciągactwo.
OdpowiedzNie rozumiesz ideologii amerykańskiego majsterkowicza. Firma sprzedaje podstawę czyli elementy, których wykonanie może być skomplikowane dla zwykłego Smitha, oraz pomysł. 1000 dolarów za ten zestaw to wbrew pozorom normalna cena, a skąd będą brane pozostałe części, to już inwencja własna majsterkowicza. Jeśli pójdzie na szrot i za 100 dolarów kupi starą Honde xr50 (popularny sprzęt w USA) lub inny twór o tym rodowodzie, to łączny koszt zamknie się w 1200 dolarów. U nas pomysł bez szans, niestety totalnie inna mentalność.
Odpowiedz100% racja.
Odpowiedz